Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 15 επισκέπτες και κανένα μέλος

Είσπραξη κοινόχρηστων δαπανών

Στην Ελλάδα της κρίσης η είσπραξη των κοινόχρηστων δαπανών αποτελεί τον εφιάλτη του διαχειριστή της πολυκατοικίας. Εδώ ακριβώς η εταιρία μας έρχεται να δώσει την λύση και να αποδεσμεύσει τον διαχειριστή. Σε συνεργασία με τον διαχειριστή της οικοδομής αναλαμβάνει την έκδοση και την είσπραξη των κοινόχρηστων δαπανών χωρίς την παραμικρή ενέργεια από μέρους του.

Η διαδικασία που ακολουθείται είναι απλή:

Ο διαχειριστής επικοινωνεί τηλεφωνικά με έναν συνεργάτη της εταιρίας NovaGroup και τον ενημερώνει για τις δαπάνες της τρέχουσας περιόδου.

Ο συνεργάτης μας, επιμερίζει τα ποσά στο ειδικό πρόγραμμα λογισμικού κατανομής κοινοχρήστων, σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό της πολυκατοικίας.

Τα κοινόχρηστα εκτυπώνονται σε διπλότυπη συγκεντρωτική κατάσταση καθώς και σε ξεχωριστά ειδοποιητήρια για το κάθε διαμέρισμα, μαζί με τις εξοφλητικές αποδείξεις και σε δύο εργάσιμες ημέρες τα ειδοποιητήρια διανέμονται σε όλα τα διαμερίσματα.

Η συγκεντρωτική κατάσταση, μαζί με την ανακοίνωση που αναγράφει την ημέρα και την ώρα της είσπραξης, αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων της οικοδομής.

Με το πέρας της είσπραξης, ο εισπράκτορας της εταιρίας NovaGroup, παραδίδει τα χρήματα που έχει συγκεντρώσει και τις ανεξόφλητες αποδείξεις, εφόσον υπάρχουν, στον διαχειριστή της οικοδομής.